Monday, November 22, 2010

baharudin & emiliana part 1

 akad nikah: kediaman kak mah (taman kempas permai)

aku cukup tersentuh ketika moment ni.. hanya empunya diri sahaja yang tahu perasaannya ketika itu..
majlis sanding: ruang parkir kereta taman kempas permai
outdoor: danga bay
fotografer yang terlibat: remy (criticalepisode)
 


majlis perkahwinan dua mempelai ini berlangsung pada 20 dan 21 november yang lepas. majlis yang disambut sederhana tetapi gilang gemilang (macamana tu?) cukup menguji ketahanan fizikal dan mental aku dalam merakamkan saat-saat indah mereka. pasangan abang bahar dan emie cukup sempoi, slamber dan happening menghilangkan rasa kepenantan bile meneliti semua foto-foto mereka.. memang enjoy habess!! kepada pasangan, aku ucapkan tahniah dan selamat berbahagia serta terima kasih tak terhingga kepada keluarga kak mah, taman kempas permai yang banyak membantu (dari segi makan dan minum, hehe).. tak lupa juga sedara mara, sahabat handai pasangan yang turut menjayakan outdoor pasangan ini.. korang memang sempoi! kredit kepada remy yang sudi nemankan aku dalam photoshot kali ini.. jasamu dalam membantu dan tunjuk ajar akan aku kenang..

No comments:

Post a Comment