Friday, December 17, 2010

latip & faizah bertandang

assalamualaikum semua.. mesti pasangan pengantin di kuala nerang tertunggu-tungu bila la saya nak post gambar kahwin.. kepada abang latip dan ustazah faizah serta adik-beradik yang lain.. ni sebagai ada beberapa kepingan gambar yang sempat saya upload untuk tontonan anda buat sementara waktu ye.. harap anda suka la dengan gambar pilihan kali ni.. inshaAllah nanti saya uploadkan lagi..




kepenatan dalam kenderaan semasa perjalanan jauh ke kuala nerang ni tak sedikit pun membuatkan aku letih kerana ingin mengambil kesempatan yang ada untuk merakankan tiga pasangan pengantin yang diraikan buat pertama kali dalam hidup aku.. tetamu? tak usah cerita la ramainya.. walauapapun pasangan-pasangan ini tetap cool, bersahaja dan segak belaka ketika diraikan.. tahniah buat kalian..



majlis yang simple tetapi dipenuhi dengan ramai tetamu amat memeriahkan majlis pada hari itu.. walaupun pada permulaan pagi hujan, tetapi alhamdulillah menjelang ke tengahari cuaca sungguh cantik di penuhi awan menyebabkan aku tersenyum kembali untuk shooting mereka semua..

langkah seiringan..


makan beradab tiga pasangan mempelai


ustazah faizah tengah makan..


aku tak lepas peluang bergambar dengan abang latip..

No comments:

Post a Comment